Teenused

Pakume mitmekülgseid teenuseid - diagnoosime valu põhjuse, aitame seda leevendada ja õpetame, kuidas seda edaspidi ennetada.

    Teenuste valik - inimene joogat tegemas, seljamassaaz

    Registreeri aeg

    Kiri saadetud! Võtame Sinuga peatselt ühendust.
    Miski läks valesti. Proovi uuesti kiri saata või võta ühendust telefoni teel.

    Hilinemise korral on õigus protseduuri hilinetud aja võrra lühendada või broneering tühistada!Täpsustavatele küsimustele vastame esimesel võimalusel e-kirjas: priit@kungfu.ee või kohapeal. Konsultatsiooni telefoni ega Interneti vahendusel ei anta!

    Erilist tähelepanu juhime sellele, et vastuvõtule mitteilmumise korral vähem kui 24 tundi etteteatamisel tuleb visiidi eest tasuda! Aja tühistamise soovist palume teavitada viivitamatult!

    Kaela painduvuse määramine

    Õpi end hoidma

    Meie tiim

    Priit Kõrve

    Manuaalterapeut/ Kiropraktik
    • Füsio-, manuaal-, tegevusterapeut, kiropraktik. Töötanud taastusravi valdkonnas üle 20 aasta.
    • Alates 2001 aastast õpetanud esmaabiandjaid, andnud meditsiini ja sporti puudutavaid loenguid (anatoomia, füsioloogia, biomehaanika jpm, Tartu Ülikoolis ja Tallinna Tervishoiukõrkkoolis).
    • Alates 1995a töötanud Wushu/Kungfu treenerina.
    • Alates 2015a European Wushu Kungfu Federation meditsiini komisjoni esimees, Eesti Wushu Kungfu Föderatsiooni president 2005-2019 ja alates 2019 aupresident.
    • 2017a mais kaitstud Tartu Ülikoolis terviseteaduse magistrikraad teadusliku uurimistööga: “Massaaži ja manuaalteraapia mõju lülisamba kaelapiirkonna funktsionaalsele seisundile kaelavaevuste ning peavalude korral”

    Kristina Värinen

    Füsioterapeut MSc
    • Füsioterapeut, 2017a mais kaitstud Tartu Ülikoolis terviseteaduse magistrikraad.

    Alexander Zelenskiy

    Massöör
    • 2008 a lõpetanud Eesti Massaaži- ja Teraapiakooli (varasem M.I. Massaažikool) sealt alates töötanud massöörina.
    li:before { content: url(https://uploads-ssl.webflow.com/5c59837…/5c598c3…_mobispace_icon_hashtag.svg); padding-right: 8px; left: 0; position: absolute; top: 0; display: block; }